< diinjennifer -

Tvättning...

Hejhej!
Kommit hem nu, åkte i typ en timma. Inte för att jag gjorde så mycket men det va kul endå. Syrran åkte typ med några kompisar men nån gång då och då kom hon till mig:p

Ja men jag ska fixa tvätten! Våran tvättkorg är proppfull + att jag har min lilla tvättkorg oxå. Lika full den. Så det kommer ta tid. Får försöka komma ihog hur man startar den bara, glömma från gång till gång. Aja pappa är bästa instruktionsboken ;)
Haha.

Måste försöka hitta på nåt vettigt att göra ikväll, känns som om jag absolute inte har lust att bara sitta hemma!
Det är nå konstigt prickigt på den mörka delen av kortet.



                                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0