< diinjennifer -

Bilder

Hejhej!
Pappa har erövrat tven nu för att kolla på handbolls-VM så jag sätter mig här och bloggar lite istället. Och sen ska jag väl skriva klart svenskan. Hoppas jag hinner klart i tid, (att stressa med sånna saker leder aldrig till nåt bra. Allt blir bara fel och dårligt då) så man blir nöjd! :)
Gillar att bli nöjd med saker och ting.
Men här kommer några väldigt seriösa bilder på mig och Sophia.
Eller så är dom inte så specielt seriös.




Ja de va väl dom mäst "blogg vänliga" bilderna. De vill säga dom bilder som inte såg förjävlig ut så ren svenska.
Man ser ju att vi har hur kul som hälls på vissa bilder men det roligaste är att vi börjar as garva efter!
De va väl de för nu. Godnatt på er! Pusspuss


                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0