< diinjennifer -

Om man inte har någonting bättre för sig

Hej!
Sitter jätte skönt i soffan nu, kollar på nåt "barn-program"  som syster och kusin sitter och kollar på. Mammi är i tvättstugan så jag lär väl åka på att stryka allt sen:p Har inget större problem med det om man inte har någonting annat att göra. Och det har jag ju inte nu.

Föresten är det något på vt ikväll? Jag har inte koll. Jag får typ panik på att jag bara sitter hemma på kvällarna och gör ingenting! Har typ inte vart med någon annan än Sophia och Sofia de senaste månaderna.. Känns inte så roligt alltid, får faktist försöka hitta på någonting snart.

Lite bättre bild på mina nya örhängen.



                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0