< diinjennifer -

Godmorgon

Godmorgon på er! Vaknat nu, försökte lägga mig tidigt men det gick inte så bra.. Börjar bli lite smått orolig för hur det ska gå imorgon! Det är väl Måndag imorgon?
Vill inte direkt till skolan men jag saknar kompisarna, jag har typ inte träffat nogon under lovet.

Men nu ska jag väl ta och sminka mig, äta frukost och sen ska jag väl möta
Sophia så drar vi nog till ishallen ett tag. (Om vi kan åka villsäga.) Ja kameran följer väl med den oxå.
Några bilder från förut när vi åkte.


Får man va snyggare när man hoppar eller? Haha



                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Sophia

Min "swoots" då?:P<3

2011-01-09 @ 11:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0