< diinjennifer -

Väckt

Godmorgon eller vad man ska säga. Har varit vaken i typ en timma eller så. Men jag är fortfarande lite trött.
Men jag blev ju väckt oxå, av två skrikande och skrattande baran..

Så är det väl, men jag måste ju lägga mig tidigare och gå upp tidigare, skolan börjar ju på Måndag! Det känns inte så bra faktist. Vill inte tillbaka till skolan även om man måste. Jobbigt att gå upp så tidigt och skynda iväg i kylan. Uscha känns inte så lockande.

Jaja här kommer dagens tråkiga outfit. Känns som om jag inte har nåt roligt att sätta på mig..

Koftan från: Rut.m.fl
Linne från: JC
Tights: minns inte
Armband från: Guldfynd och Glitter
Ring från: Guldfynd
Klocka från: Ur&Penn




                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0