< diinjennifer -

Jag och Sofia är ungefär lika dåliga...

Haha vi är väldigt dåliga båda två!
.
Sofia: Ska vi gå in och borsta tänderna snart eller?
Jag: Men Sofia klockan är inte ens 11!!!
Sofia: Men jag undrade bara om jag skulle ta tuggummi eller inte..
.
Första tappar jag mobilen i ansiktet, sen får jag damp på att "skulle" inte fanns på min mobil. Sen märker jag att de är på engelska så då va de inte lika konstigt längre... Haha! :'D
.
Sen så när vi skulle gå in så ska Sofia öppna tält "dörren" och öppnar bara så att de blir myggnät och försöker springa ut! Som ni kanske fattar tar de stopp och hon flyger baklänges! :') Väldigt kul, så jag börjar as garva!!!
Så kul man kan ha på Värmdö! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0