< diinjennifer -

Nu är jag faktist hemma!!!

Ne jag är hemma... Ni ska bara veta hur mycket jag inte ville åka hem igår! Började nästan grina.. Va så jevla kul i Luleå!
Får vara med alla underbara tjejer, träna, bra tränare, as varmt i vattnet, 5 coola killar (Konståkare är coola ;) haha,  ) hur mysigt som hellst.
Och de känndes väldigt bra att sätta sig i en bil o lyssna på Tomas De Levas konsär (stav).
Haha men nu ee jag hemma och så får de väl vara då, får längta till isen kommer fram här uppe oxå...

Va ju väldigt kul, sov på en skola (ovanligt mysig skola :s ), hade tre ispass och ett markpass om dan. KUL!
Har faktist inte så väldigt ont i fötterna och jag har typ ingen träningsvärk (bara i vaderna...)

Ska bara säga att jag tycker väldigt synd om våran lilla söta tränare!!! Tatiana, hon trillade på isen i onsdags och bröt handen, haft gips tills igår då hon fick gå från våran träning för att hon skulle opereras. Hoppas de går bra!

Många extremt roliga minnen med tjejerna! :')

Men nu ska jag kolla igenom vad Sofia har skrivit medans jag var borta, och så Elin o Loc-yee att skicka några bilder till me! ;)

Loc-yee och Elly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0