< diinjennifer -

Söt lillasyster

Har nyss ätit och ska snart äta jordgubbar oxå :) Mumsss!
Internetet fungerara typ inte här ute fast de ändå är i Sthlm :p Hehe men de gör nog inte jätte mycket, klarar oss nog. 
Jag och Sofia tänkte gå och kolla omkring lite men tror nog inte de blir så för de är ganska kallt ute... Och imorgon ska de regna :p Aja blir bättre väder senare. Och då jevlar ska vi ligga ute i solen o steka ;) Haha, behövs ju nästan (:o) min färg börjar försvinna redan.

Två bilder på min lillasyster idag, tycker bilderna blev väldigt fina faktist!!! Lite halvt stolt..
Har faktist flera fin bilder som jag till o med ska skriva ut tror jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0