< diinjennifer -

Fixat allt

Nu ee jag hemma! Äntligen skulle jag vilja säga... Är väldigt trött.
Men hittade allt jag skulle, och så fick jag en födelsedags present av min moster :) Like.
Så nu är jag lite lungnare, va lite små stressad över att jag inte hade allt jag skulle ha me mig. Kanske inte så konstigt nu ee de bara en dag innan vi åker.

Men måste in till en som syr kläder, och prova ett par tights och lämna tillbaka ett par andra :p Får säga åt pappa och skjutsa mig... :p Hehe.

Ska äta sen måste jag börja packa, och så ska jag försöka ladda ner musik oxå. De kanske går lite bättre idag..

Två linnen, och ett par byxor utav min moster, långärmad tröja, sport bh, hopprep och vantar av mamma.
Kläderna gör sig ine rättvisa på bilderna, är mycket finare




Bara så alla förstår mig så tog de en timme för mig att göra de här inlägget, bilderna kommer typ aldrig upp...
Är väldigt trött så jag börjar bli lite irriterad nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0