< diinjennifer -

blogg.se -.-

Lilla jag ee hemma nu, har köpte jordgubbar till morgondagen :) Mums.
Men i all afall så gillar jag inte vädret.. vi typ fint väder när vi for men började små regna när vi va på väg hem.

Såg i alla fall lite folk man kände, vill träffa alla min vänner/inte så bra vänner/gamla vänner i sommar! Så säg bara till så blir jag glad ;) Haha.
Men vill att denna sommaren ska bli en bra sommar, de va typ sommaren innan 6:an oxå :p


Sen så ska jag säga att Blogg.se har damp just nu! -.- Går inte att ladda upp bilder vilket gör mig arg...
Hoppas de går snart annars så blir jag galan.

Och så har oxå mitt internet problem, går tex inte att lyssna på musik för de bara hackar hela tiden. -.-
Ska nog ta o sätta mig o kolla igenom mina Frida tidningar :s Har två stycken nu som jag inte kollat igenom än :p
Finns ju nåt att göra i alla fall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0