< diinjennifer -

Dimma -.-

Sista dagen här så jag har inte lagt så mycket tid på bloggen. Vill ju ta vara på denna dag.
.
Så nu har jag duschat och klätt på mig, ska ta och börja packa ihop alla saker o kläder :/
Så kommer typ mäklaren snart o ska kolla om vi förstört någonting i lägenheten :p De har vi nog inte gjort.
.
Idag va de dimma igen... Trögt, sista dagen o dimma. Jippi! NOT.
Men vi for till en strand där de va lite sol, låg där en stund. Sen åkte vi hem. O så klart va de typ klarblå himmel o sol -.-
2 timmar ute i solen vid poolen fick man ju i alla fall ;)
Nu finns de nog inge mer att göra för att bli brun, men jag får nöja mig med de jag har :p
Åker hem i morgon bitti, o kommer inte kunna använda datan. Fixar ett tidsinställt bara för er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0