< diinjennifer -

Estepona

Woho!!!
Nu så, internet är hittat ;) Och jag är glad över de. Så nu sitter jag och pappa med varsin "data" och fixar lite saker.
Men lite uppdatering om dom senaste dagarna här nere i Spanien.
Flög ju till Sevilla, tog en bil och åkte ner hit där vi har hyrt lägenheten, utanför Estepona. Stannade till i Ronda Ronda är en ganska "känd" plats uppe i bergen. För en stor ravin. Sjukt fint men väldigt läskigt :p
Sen så har de inte varit topp väder dom två första dagarna, typ regnat och så på förmiddagen men ganska fint på eftermiddagen.
Men idag har det varit hur fint väder som hellst ! Typ 30 grader och sol :) Awesome!
Har bivit riktigt brun faktist ;) Men om jag redan är de så vad kommer jag inte vara om 10 dagar då?! O.o Sen så gick jag och pappa till gymet och sen gick vi alla ut och åt.
Härligare dag!
En bild på mig och min lilla söta farmor!!
Hoppas nu har de lika bra som jag!

Kommentarer
Postat av: Wofflan

Åh, det ser jätte härligt ut vad glad jag blir när du har de så bra älskling och nu sticker jag mot flygplatsen! :-D<33

2011-06-09 @ 07:46:46
URL: http://wofflaaans.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad härligt ni verkar ha det. Nu lämnar vi snart Landvetter för Kreta. Kram Grimmefälts

2011-06-10 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0