< diinjennifer -

Ex antal pussar

Sitter på mitt rum ensam o lyssnar på musik. Bra musik!  Haha, enda fördelen med att vara själv är att man kan sjunga me hur falskt man vill ;)
Haha.
Men ska se om de finns nån som kan tänka sig var lite social ett tag, inte för att jag tror de men men...

Va ute o sprang lite, behöver de ska jag säga. Och så duschade jag när jag kom in, väldigt skönt faktist. Fick tvätta bort all hund, har fått ex antal pussar... Hehe :p
Idun (en av min mosters hundar) sova med mig i natt, eller ja hon o Ylva (den andra hunden) hade typligen turats om att sova med mig, Fia o min kusin. Och så fick ja pussar, inte föratt jag märkte de men men :p

Idun


Ylva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0