< diinjennifer -

Heart

Hello!
En dag till har snart gått, och jag har bara latat mig :p Eller försökt.... Låg och solade på stranden och så kom det miljoner irriterande flugor och satte sig på mig, ÖVERALLT! Och när man vifftat bort dom kom dom tillbaka hela tiden. Uscha, kittlas så otroligt mycket så jag orkade inte ligga kvar. *suck*
Men sen så gick vi upp o åt och så sen poolen. En ganska "vanlig" dag :p
Men imorgon bitti typ lite efter 9 ( fy!!! ) ska vi fara på nån marknad, får se vad de är för nåt. Ska fara på typ 3 st (fast olika dagar ;) ) hoppas de är någon bra ;p
Min lilla söta syster hittade en sten som såg ut som ett hjärta :) Jätte söt.
Bilder på hjärtat o på vågorna som jag tog i mellan jag vifftade bort flugorna....


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin sten!:-) Hoppas det finns nåt fint på marknaden oxå!;-) Kram<3

2011-06-11 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0