< diinjennifer -

Inget bad idag :/

Hej!
Har kanske inte varit dom intresantaste inläggen idag. Men jag vaknade kl. 12 (fast jag o Sophia satt UTE och kollade på film till kl. 3 så de ee kanske inte så konstigt) 
Sen vid  kl 14 idag så drog vi ner till piren och satt på bryggan o va allmänt dryga. Ongrade att vi inte tog med oss bikinin ner. Trodde inte va skulle vilja bada men de va sjuk skön i vattnet och as varmt i luften!!

Men nu ee jag hos pappa  och ska grilla. Gott :p



Visar de jag fick i födelsedags present igår:

Pengar
Presentkort på Lindex
Min älskade tröja från monki ♥
Ett linne
Väska
Halsband
Triss lotter
Lepsyl
Två "kokböcker" bara massa onyttiga saker ;)
Nåt internet sak

Tack till alla älskar allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0