< diinjennifer -

Mor o dotter?

Syns de? Många säger att vi är lika men ja, de skiljer ju några år.
Tycker ni vi är lika? För jag vet inte om jag ser nå större likheter...

Bilderna är från ikväll.






Måste bara säga att våran "familj" tydligen inte är så duktig på att läsa...
Vet inte vem de va som först läste fel på grädd paketet. Men jag trodde de stog samma sak när jag tittade fort :p
Det det står ju vispikerma (de ee typ finska eller nåt) men nån läste viskisperma. Lite likt är de faktist.

Men man vi ju så där jätte sugen på att äte den sen... Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå, ni är lika varandra Jennifer.

2011-06-24 @ 09:33:01
Postat av: chriisteelgriiip

ni va ju as lika jennifer, tycker allafall jag då(:

2011-06-24 @ 18:46:08
URL: http://linneachristel.blogg.se/
Postat av: ida

ni är ju jätte lik varann! :)

2011-06-25 @ 11:46:02
URL: http://idaeleonora.blogg.se/
Postat av: Maria i Hammerdal

Kolla in pannan, formen på ögonbrynen, ögonen, näsan, amorbågen, munnen, hakan, kindbenen... allt är lika utom hårfästet.

2011-06-26 @ 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0