< diinjennifer -

Pig Shot

Haha nu sitter jag o pappa och spelar de söta spelet Pig Shot. Ur gulligt spel!
Alla som har en iphone eller ipad borde prova de! Pappa försöker slå mitt rekord på 3078 p, vilket är ganska mycket på de här spelet :p Men Men han kommer ju så klart INTE lyckas ;) Haha.

Men min lilla turk (sofia) åker hem inatt/morgon bitti. Sen så åker jag ju oxå hem snart så jag får träffa henne :D

Sen så fyller jag snart år oxå! Närmsta tiden blir alltså en riktigt bra tid för mig :) Hihi, nån mer än jag som älskar att fylla år?
Tror no inte de :p
.
Men ska nog lägga mig snart och så. För jag o pappa åker på en marknad imorgon bitti, ska se om jag hittar de jag vill :p
Inte så stora förväntningar men men :p
.
GODNATT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0