< diinjennifer -

Shopping

Hejhej!
Nu så är jag hemma. Trött är jag oxå :p Inte så konstigt kanske.
Men vi for in till Puerto Banus gick inne i ett "litet" shopping center. Tog bara övervåningen idag, ska ta nedervåningen  nån annan dag :)
Har hittat en helt underbar affär där inne!!! :D Love. Hittade (eller pappa :o ) ett par shorts, ett linne och en klänning :) Älskar dom.
Men sen gick vi o åt.
.
Affären heter Pull & Bear, undrar om den finns nån annan stans oxå..?
Bilderna ser såå roliga ut, men jag är trött. Och kläderna ser bättre ut i verkligheten (som vanligt :s )


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har badar i sjön ikväll:-) 12grader varmt!

2011-06-10 @ 22:37:14
Postat av: Annika

Skitsnyggt!

2011-06-11 @ 11:01:15
Postat av: erica

fasen va fin klänning :)

2011-06-24 @ 10:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0