< diinjennifer -

Uscha kallt!

Så jag kom hem i alla fall.... Kallt äre!
Planet blev försenat en timme så vi fick sitta på flygplatsen o vänta, men vi landade bara 40 min set. Körde väl lite fortare eller så :p
Men jag satte ju på mobilen och 1 SMS! Wow, känns bra. Värre än 3... Haha poppis vettni ;)
Sen satte vi oss i bilen o for till farmor, va sjukt trött så jag åt bara nåt o sen la jag mig. Men kunde inte sova så länge :/
Får väl sova i natt, hemma i min egen säng. Gud va skönt.
.
Ska typ äta lite frukost sen åker vi upp till kalla östersund.
Hörs då, puss ♥




Kommentarer
Postat av: Annika

Välkommen hem! Mmm, det är inte särskilt varmt här hemma, men det regnar iaf inte :-)Kram!

2011-06-19 @ 11:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0