< diinjennifer -

Dag 10 - Min dag i detalj

Ja detta kommer nog bli ganska långt...:p

Jag klev upp kl. 6 (:o) klädde på mig och åt frukost sen åkte jag med Maggan in till stan och ttränade mellan 7 & 8. Sen kom pappsen och hämtadeoch snabbade hem.  
Duchsade, sminkade mig klädde på mig (igen) och skyndade iväg till skolan för att inte bli så jätte sen. Men jag kom 20 i 9 de vill säga att jag va 25 min sen men det bryr jag mig inte så mycket om.

Sen så på skolan så på skolan så hade vi ganska lång rast. Innan matten så petade Hugo mig i ögat. Inte med mening men jag "grät" i typ en kvart eller nåt. På våran extremt låååånga lunch rast så for jag och Sofia ner på golvet. Som vanligt, på något sätt så hamnar vi alltid det.:p
Vi hade no och sen så på so:n gick jag till tandläkaren. Sofia följde med som vanligt, för jag vill inte själv. Ska ju ha kvar gummisnodden i tre veckor till!!!
Sen hade vi en soft engelska lektion. Typ sjöng och lite sånt.

Gick upp lill lillasysters skola där pappa kom och hämtade. Sen åkte vi hem jag bloggade, åt, dansade medans jag bytte om till dagens andra träning. Och nu så har jag duchat och ska kolla lite på tv innan jag går och lägger mig:)

En helt vanlig tisdag...Haha.




                                                                                                

Kommentarer
Postat av: therese

hahar inte emelie en sån tröja? :))

2011-03-02 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0