< diinjennifer -

Dag 21 - En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig själv


• Jag är 170 cm lång.
• Jag är igentligen nästan blond (råttblond) :o
• Jag älskar kläder och mode.
• Jag tävlar i konståkning och tillbringar halva veckorna i en ishall (känns det som i alla fall)
• Jag älskar att fota.
• Jag är kompis med sveriges två bästa Sofia:or/Sophia:or.
• Jag har en ganska dårlig vana...ni får vet imorgon.
• Jag bor typ på landet, enligt mig.
• Jag är jätte dålig på engelska och ogillar SO. 
• Jag lyssnar på Rix FM 24/7.

Aa det va väl lite saker som jag tror vissa av er redan visste. Men det kanska finns sånna som inte visste det, så nu vet alla;)


                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0