< diinjennifer -

Dag 22 - En dålig vana

Ja jag har som sagt en ganska ful vana. Som syns dessutom!
Jag biter, drar och förstör mina nagelband! Det kanska vissa har lagt märket till när jag tagit kort på mina naglar som jag har fixat eller så. Efter som jag gillar att fixa naglarna så är det väldigt jobbigt att dom ser för j*vliga ut. På kortet är dom inte så värst faliga, det har varit värre kan jag säga!
Har lovat mig själv att sluta med det är inte så lätt på genomgångar eller extremt tråkiga SO lektioner. Det förstör hela gregen. Och så fort jag inte har någonting att göra så börjar jag...Hopplöst. Börjar ganska offta blöda med det märker jag ibland inte, sånt som borde svida och göra hur ont som hellst känner jag inte längre! 

Nu vet ni om det så nu ska jag baske mig sluta!



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0