< diinjennifer -

Färgat hår

Hejhej!
Skola som vanligt. Fast ingen vanlig dag! Som jag skrev förut så va vi på bio med klassen inne i stan. Efter filmen så fick vi gå på stan en stund. Hittade två saker jag ska köpa på fredag då jag åker in till stan:p
Men sen så va det so vi hade vikarie så vi fick sluta en halv timme innan. Och vi fick börja musiken tidigare. Så vi slutade 20 i 2:p Like.

Så jag och Sophia gick med på ica och fixade hårfärg och kakor:p Blev väldigt sugen på Balerina Kladdkaka så gott:) Mums.
Men färgade hennes hår. Blev inte så jätte stor skilnad. Lite mörkare och utväksten är borta nu! Blev bra och hon gillar det o de är ju meningen.

Före (fast det är mer likt hur det ser ut nu)

Efter



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0