< diinjennifer -

Inte mer snö!

Så nu är jag färdig och ska nog ta och gå till Sofia. Kommer kolla på nån jäkla film, har inte lust att kolla på film idag. Och om det skulle vara någon så skulle jag vilja kolla på Hur många LINGON finns det i världen? eller Never say never. Men det går ju inte för dom kan man inte ta med sig på skolan för dom e för nya...

Jag hoppas oxå att vi kommer på nåt annat kul att göra, föresten snöar det ute. :@
Jag vill ju ha sommar nu!!! Ingen vinter. Bläääää.
Nu är det bara att ta fram vinter jackan igen då.

Tre exremt vackre bilder på mig.




                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0