< diinjennifer -

Grillfest

Jag är trött, Sophia o Bella sov över efter igår. Kollade typ på världens läskigaste skräckfilm (bytte dock till en riktig b-skräckis). Då ville dom inte gå hem så dom stannade. 
Jag och Sofia hade ju grillfest igår. ( De va nån som frågade va vi skulle göra och nu vet nu/du)
Det typ regnade men det va hur kul som hellst!!! Awesome.  Skrattde hur jäkla mycket som hellst, och kollade på en inte läskig film (den läskiga kollade jag, Karro, Bella, Elvira och Sophia på lite senare.). Men den va bra ändå.,

Haha jag och Sofia ska ju inte va med på skolavslutningen för vi ät utomlands då så blev detta istället. :)

Men jag Sophia o Bella va uppe till 3 :o Låg och skrattade åt allt typ :p Och nu sitter Sophia och äter ostkrokar till "frukost". Söt hon är. 

Jonas getingen/humlan va de nu är, är i tryckt förvar. Har typ inte släppt den sen du åkte hem.
Första bilden är väl bara FÖR BRA på mig o Sophia!

 




De blev några bilder från igar, och Sophia gick oxå omkring med min kamera och filmade. Så jag ska kolla på dom och se hur dom är :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0