< diinjennifer -

Ingen "We speak music" för mig tydligen

Ja, det blev ju ingen "We speak music" (ganska stort disco) för mig då. Fick inte för mamma -.-
Fattar inte riktigt varför för de är massa vuxna där + vakter. Men hon har bestämmt sig så...

Blir en tråkig sitta-hemma-kväll för mig då. Om de inte är nån som vill hitta på nåt förstås ;) Mende lär de ju inte vara för alla är inne i stan (på We speak music). Kul fredag kväll, så här sista fredagen man typ kan hitte på nåt innan Spanien. Jääääätte kul verkligen....

Bild som Karro tog i tisdags tror jag :p



Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Mamma är klok... det förstår du när du själv har en dotter som snart är 14 år... Kram på dig å jag förstår att du är besviken, det skulle jag också vara.

2011-05-27 @ 21:03:16
Postat av: wofflan

tihihi där var min fot (':

2011-05-28 @ 10:28:02
URL: http://wofflaaans.blogg.se/
Postat av: Linnea Persson

Hej! vad spännande dina poster är! lär verkligen att läsa dina inlägg igen! =) Ha en trevlig dag :)

2011-06-28 @ 00:13:40
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0