< diinjennifer -

Två frågor, två svar



Svar: Nej mina äkta är det verkligen inte, men man kan ju som sagt önska. Det är gelé som jag själv har gjort, har dessutom lovat en video när jag visar hur jag gör mina naglar. Har vart folk som frågat de.
Men ska jag vara helt ärlig ska jag bara lära mig att redigera videor, vilket jag inte kan!! ;o Ska försöka så snart som möjligt, håll ögonen öppna!

Bjuder på ett par bilder på dom också.





Svar: Ziperallen är det storlek S på och jag är 171 cm om man ska va lite noga ;) Och min vikt är normal (lite under) för min längd så det så.
Sen så förstår jag fortfarande inte varför man vill veta hur långa mina föräldrar är? Har fått frågan many times men som sagt fattar inte poängen med den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0