< diinjennifer -

Detta gjorde inte direkt mig så mycket gladare...

Enligt de operatörer som vi har talat med är leveranstiden allt från 3-7 veckor och väntetiden ser heller inte ut att avta, utan snarare öka för varje dag. Det har även gått så långt att Apple tvingats dra in all reklam för iPhone 5 hos sina återförsäljare eftersom efterfrågan är alldeles för stor. Först efter månadsskiftet sägs återförsäljare återigen ha tillåtelse att göra reklam för den nya telefonen, eftersom Apple då hunnit ikapp med produktionen.

Det här säger en hel del och funderar du på att köpa iPhone 5 gör du bäst i att lägga en beställning snarast möjligt, för vem vill hamna sist i kön? Länk till hela artikeln.

Jag som hade tänkt köpa min iPhone 5 i slutet av denna månad och då räknat med att få den efter ca. 3 veckor. Men som de verklar nu kan jag ju glömma att äga en iPhone 5 innan jul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0