< diinjennifer -

Gör lite reklam när jag ändå håller på

Bilden i denna annons har jag tagit. Blev bara sådär lite glad när jag för någon vecka sedan såg det! 
Den bilden skickade jag in till en tävling som pappas jobb hade och det är även deras annons. Förstod inte riktigt varför dom använde den, men släppte det. 
"En vinnare är nu utsedd och det är med stor glädje vi gratulerar Jennifer som vinnare av en iPhone!"
Sen får pappa det här månads-mailet från jobbet idag. Fatta hur glad man blir! Jag vann
Dock har jag ju min älskade iPhone 5 men ändå, det här är så kul!

Kommentarer
Postat av: Stina

GRATTIS!! Jag visste det! <3

2013-02-21 @ 19:58:59
Postat av: Annika

Men guuud va kul! Grattis Jennifer! Du är duktig!

2013-02-22 @ 05:49:00
Postat av: Maria i Hammerdal

Grattis!! Om du tycker du får för många ajfåner så kan en få bo hos mig ;o)

2013-02-28 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0