< diinjennifer -

Detta är nu mitt

Detta (+ en massa pengar) är födelsedagspresenterna jag fick av pappas släkt och Emil. Är hur glad som helst över detta. Jeansen fick jag av Emil och är ett pat dr.denim med jättehög midja. 
Duschtvålen är med blåbärslukt och den som allt annat luktar riktigt gott.
Skärgårdste, något av de godaste te jag druckigt. Perfekt till sommaren.
Jättefin och mysig tjocktröja från Geographical Norway | Lip Shine - Minty från Victoria´s Secret Luktar hur gott som hellst! 
Parfymer från Victoria´s Secret i dofterna Sweet Daydream, Strawberries and Champagne, Sweet Temptation, Endless Love, Berry Kiss, Romantic Wish. De är samma dofter (fast starkare) som finns i body mist. Alla luktar helt otroligt.
Sist men inte minst ett tangentbord till iPaden. Tänkte ha iPaden + detta istället för dator när jag börjar gymnasiet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0