< diinjennifer -

Regnig dag men jag är glad ändå

Vaknade vid kvart över elva och så har jag ätit frukost men mamma. Alla nior är ledig idag så jag ska bara ta de lugnt idag, fixa inför imorgon. Måste blandannat tvätta håret och måla om naglarna. 
Sedan när syrran kommer hem ska jag fixa hennes hår då hon har skolavslutning ikväll. 
 
Gårdagen var toppen! Först följde jag med Sofia in till hennes frisör som gjorde hennes hår och smink. Sedan hem till henne fixa mig, byta om och ta en himla massa kort. Sedan bar de av upp mot IOGT där middagen hölls. Alla va så himla fina och kvällen va minst sagt rolig. 
Kommer få bilderna från hennes kamera senare idag hoppas jag och då kommer jag lägga upp en del. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0