< diinjennifer -

Perfekta jeans

Dessa jeans kommer från River Island och är deras 4 way stretch Amelie reform superskinny jeans och jag är super imponerad. De är dom perfekta jensen för mig, lite dyrare än Dr.denim men dom är mycket tjockare och verkar ha bättre kvalite, återstår att se hur länge dom håller. 
Har ni långa ben, smala vader, stora lår, breda höfter och smal midja/stor svank tycker jag ni kan ge dessa en chans
Jag har vanligtvis S på mina dr.denim (de flesta vet sin storlek på dem) och på dessa har jag 10L/36L (L=långa ben) dom sitter nästan exakt som dr.denim.
Dock går det bara att köpa dessa på ett ställe i Sverige (vad jag vet) vilket är inne i gallerian i Stholm men går att beställa HÄR, finns i 3 tvättar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0