< diinjennifer -

Fungerade(Y)

Hej igen troll!
Har suttit och pratat i telefon med Sofia i typ 40 min:o Har bara massa skit..
Men nu måste jag nog packa tills imorgon. Allt ska med:
•Mjukisbyxor+Castor jackan+Jumpaskorna
•Vattenflaska+Hopprep
•Hårspray+Snoddar+Hårnålar+Hår-blommorna
•Dräckten+Musik gånger två+Skridskorna. Eller dom kanska jag kan lämna hemme? Eller?
Fast skridskorna är hos Sophia så dom tar hon med imorgon.

Förestan tvättade jag mitt löshår ikväll. Fungerade prima:D Ska tvätta dom andra oxå, fast den sista får jag ta imorgon för den kommer jag använda imorgon och det kommer vara lite hårspray i det. Hehe.

Kameran följar oxå med och jag kommer ta mycket kort hoppas jag:)



                                                                                                                           


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för märke på din dunjacka?

skulle gärna vilja få svar :P

2011-01-28 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0