< diinjennifer -

Svar

F: har du två par jeffery campbell eller har du redigerat ena bilden till en ny färg på skorna? i fall att du har redigerat ena bilden så är du super duktigt på det! det ser inte redigerat ut alls (som det gör på väldigt många bloggar när dom har ändrat färg på saker) så varför jag undrar är för att skorna ligger på exakt samma plats på bilderna, till och med snörena är lika ;) undrar också vilken bild som är "äkta"? och om båda bilderna är äkta så undrar jag hur du har gjort för att få skorna att ligga på samma plats på båda bilderna? :) 

oj vad krångligt det här blev märkte jag, hoppas du förstår i alla fall!
 
S: Jag äger bara ett par Jeffery Campbell, (är sjukt glad över dom). Båda bilderna är redigerade, den ena har jag lagt på svart/vitt och den andra är det pålagt svart/vitt i bakgrunden. 
Orginalbilden nedanför ↓
 
Ja jag svarar på frågan i ett inlägg, jag gillar inte "svara"-knappen på nya blogg.se...

Kommentarer
Postat av: Linda

I vilket program eller sida har du redigerat dom i?

2012-07-16 @ 01:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0