< diinjennifer -

Regn imorgon

Blev inte att jag redigerade så mycket bilder ikväll. Fixade bara en bild en utav dom bästa faktist.
Tog en lång varm härlig dusch ist. Hur skönt va inte det? Skulle kunnat stått där en stund till, men dar orkade jag inte.
Men nu sitter jag och smsar men ska snart ta och lägga mig. Klockan är ju kvart i 22 så det är väl dags.
Imorgon kommer det bli tråkigt April-väder. Regn. Vill ha yttligare en glad solig dag, med det kommer vänta bara...
Inte jätte bra skärpa (stav) men gillar bilden ändå



                                                                                                

Kommentarer
Postat av: mm

OMG???

är det där din bak? :O

2011-04-14 @ 16:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0