< diinjennifer -

Har min rosa kamera nu

Morning små troll!
Jag lyckades komma upp idag oxå, ska ta och sminka mig och fixa håret nu. Och sen äta lite frukost.
Alla riktiga lektioner börjar idag, sjukt jobbigt, och jag ska lyckas hitta so-salen (f.o.m i år har vi ämnes saler, dvs. alla har svenska i ett klasssrum, so i ett osv..) de kommer ju kunna ta ett tag, kommer inte ens ihåg vilket nummer den hade men aja, du funkar nog :p

Föresten slutar jag kl. 15 idag


Pappa skulle iväg nån stans och då skulle han ha med sig kameran, så nu får jag ha min lilla rosa.
Hoppas att han inte alls blir borta länge!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är dagens blogg avslutad och vinnarna är uppe på bloggen. Vann du inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-17/#comment

2011-08-30 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0