< diinjennifer -

Kanin mat

Hejhej!
Han inte sätta på datan i morse och jag har varit borta hela dagen.
Först träning, dock bara halva. Sen gick jag in till staden och träffade min sköning. Sofia!
Gick där hur länge som hällst. Och som vanligt hittade jag tusen gånger mer än Sofia. Hon verkar inte veta hur man gör. Hon säger jämt att hon ska ha massa saker men det blir aldrig så...;p
Lägger upp bild på det jag köpt sen. Blev faktist lite halv sur när jag märkte att väskan jag skulle köpa inte fanns här i svart! Bara i nån ful brun. Får väl beställa den då...
Åt på Donken, skulle ju va lite nyttiga då, blev kanin mat;) Ja där satt vi typ en en timme och pratade.

På träningen så kom det tydligen in nån och undrade om det va en ishall.Och så fick va typ en platta VitaminWater as gott. På minner mig om stockholm.
Och så har dom fixat bilderna på oss nu! Blev jätte bra.
Ser ni mig? Näst högst upp till höger. Svart-vit dräckt. 




                                                                                                

Kommentarer
Postat av: sabina<3

finns jag fortfarande med på bilden ? :O

2011-02-26 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0