< diinjennifer -

Kommer bli på stan idag

Hejhej!
Nu är det ljust ute och jag ska gå ner och äta frukost. Kommer nog bli en heldag på stan idag, först ska jag pappa och lilasyster fixa saker till toaletten där uppe. Typ lampa och sånt.
Sen så ska jag typ stanna i stan och Sofia kommer nog in. Hon ska köpa presenter till sin mamma och bror. Och jag ska köpa några nödvändiga saket:p

Det finns så himla mycket jag vill ha nu på stan! Både kläder och väskor. Men jag ska inte shoppa under Februari. (Bara saker jag måste ha) Sen så kommer man ha ner pengar i Mars och shoppa för istellet;) Haha.



                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0