< diinjennifer -

Underbara lilla Karro

Hejhej!
Sitter i sängen och ska alldeles stracks packa upp väskorna. Kom ju till pappa idag och så.
Men annars så sitter jag och kollar bloggar. Dessutom har underbara lilla Karro skickat bilderna från Castor cup till mig nu!! Alla är helt awesome! Datan drygar sig just nu så lägger inte upp så många:p

Och när jag höll på och hämta bilderna så chattade jag med Jaggan. Ooch jag säger bara en sak. Skaffa inte nya msn! Ser ju jätte konstigt ut. Allså det har jag inte gjort men när man va inte på mailen så blir det så. Allt är fel, särskilt smilysarna.

Datan dampar som sakt och kommer nog inte lägga upp några fler bilder innan måndag:/



                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0