< diinjennifer -

Kallt kallt

Hejhej!
Uppe nu. Jag fattar bara inte varför det ska vara så otroligt kallt ute! De e ju f*n nästan 24 minus! Kommer ju frysa igäl när jag traskar iväg till skolan. Min näsa kommer typ frysa. Funderar faktist på att sätta på mig täckbyxorna fast det absolut inte ser bra ut till min dun jacka. Det får nog bli så för annars tar jag mig inte till skolan:p

Men en sak bara. Jag förstår inte memingen med att kommentera Anonymt! Vill man någinting så kan man väl ända skriva vem det är...
Aja..Kamera batteriet är slut så blir nog ingen bilde nu, ska sätta den på laddning nu.

Höres sen!


                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0