< diinjennifer -

Segt internet

Vårt internet är väääldig segt. Och de ee vääääldigt störande, hoppas de blir bättre imorgon då de ee ny månad.
Jag som ska ladda ner massa musik (så jag har i mobilen på lägret) och så hade jag tänkt göra några tidsinställda inlägg åt er. Så vi får hoppas.

Ska ta och lägga mig snart faktist. Ska bara byta sängkläder, Elsa har legat den senaste månaden och hårat ner dom. Inte direkt så mysigt... Så de blir att byta.
Aja men de ee de jag ska göra nu,

Imorgon så kommer min moster, så jag ska baka en tårta till på morgonen... :s Och sen åker jag o mamma in på stan o handlar lite saker jag behöver ha med mig till Luleå. De ee väl de jag vet händer, kanske blir nåt mer oxå jag vet inte :p
Börja packa måste jag nog oxå göra. Inte jätte kul.

Puss o godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är linnet ifrån?

2011-07-01 @ 16:21:12
Postat av: sabinees.blogg.se

vart har du köpt tröjan? me love!! <3

2011-07-01 @ 19:53:23
URL: http://sabinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0