< diinjennifer -

Dag 30 - Det roligaste jag gjort denna månad var..

..jag har minne som en guldfisk! Minns inte vad jag gjort denna månaden eller inte. Men det lär väl varit nån tävling eller sportlovet i Vemdalen med Ida. Det har ju vart proppat med roliga saker, så det finns väl inte så mycket.
Jag vet att jag har gjort massa skoj och det är väl meningen.

Det hät va siste punkten på listan, lite tråkigt. Men vi får se om jag kanske hittar någon fler som jag kan börja med;)

Det här inlägget skulle jag lagt upp igår kväll men precis innan jag skulle publicera stängde datan av sig och jag orkade inte starta om den. Hoppas ni inte blev ledsan för det.


                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0