< diinjennifer -

IOS 7

Har ni sätt nya IOS 7? Vet inte riktigt vad jag tycker om den.. Känns inte som en iPhone för mig.
De finns vissa saker jag verkligen inte gillar men också vissa saker jag älskar så jag är lite kluven, vet inte om jag vågar uppdatera den när den kommer till min telefon och iPad. En som har uppdaterat sin telefon säger att vissa appar inte funkar och så, av den anledningen att programvaran i appen är för gammal.. Vill inte riskera att mina appar inte funkar faktiskt..

Jag får tänka på de här och sen måste jag ju uppdatera den..

Kolla på videon http://www.apple.com/ios/ios7/


Kommentarer
Postat av: denniz

haha i-landsproblem ;)

2013-06-14 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0