< diinjennifer -

Operationen

Tänkte tala om vad de är för operation jag ska göra senare idag. Det är inget stort utan en knöl på foten som ska bort. Jag har ganska ont av den när jag tränar konståkningen, så nu när säsongen är slut passar det bäst att göra det.
Bilden är på min fot så ni som är lite känsliga vet.
Det är benknölen (som egentligen inte ska vara där) på insidan av vänsterfoten som är problemet.
 
Jag är i alla fall riktigt nervös inför det här, har aldrig behövt gjort något innan så detta blir absolut första gången. Men det kommer gå bra trotts nerverna. 
 
Räkna inte med så mycket uppdatering, vet inte hur ont eller hur jag kommer må efter operationen och under de närmsta dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0