< diinjennifer -

Glömsk männinska

Nu sitter jag i fotöljen och kollar på idol.
Idag va jag på stan med Sofia & Emelie, skulle köpa julklappar men hittade ingenting. Kan inte handla på "bestälning". Men det är jag nog inte ensam om;)
Jag glömde ju så klart det "viktigaste" jag skulle göra på stan! Köpa stenar ("diamanter") som jag ska ha till min dräckt som jag ska ha nästa helg. Då är det tävling i Ö-vik!
Och lämnade jag in min dunjacka på "lagning". Toppen nu när det är så kalt ute! Men så länge får jag ha min gamla jacka som jag hade förra året. Den är verkligen jätte ful! Men helder det än att frysa.

----->
Vrid på huvve;)
Ska nog ta och då å lägga mig snart, träning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0