< diinjennifer -

Trött..

Hallå, sliten tjej skriver.

Är så himmla trött nu att jag skulle kunna somna nu på en gång. Men jag och Sofia kom inte i säng fören alldeles för sent igår kväll, och skulle upp tidigt. Så man får väl skylla sig själv lite granna.

Men försöker kolla på idol (kommer nog inte orka kolla så mycket till).

Jätte fin tröja, köpt på H&M. Den fick även följa med på musikal


Två par leggings från Gina


Tröja från H&M, men blev dock en storlek för liten så ska bytas imorgon.


Halsband från H&M


Och en ring från Gina. Den älskar jag verkligen!



Sen så har jag köpt ett puder, två eyeliners och en leopard bh.
Ja jag vet....jag har nästan bara handlat på H&M och Gina.

Men godnatt på er alla nötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0