< diinjennifer -

wwiii

hej hopp

kom nyss hem fräning och lite handling till helgen!
är så pirrig inför tävlingen imorgon. kommer vara borta från skolan efter idrotten ;)
ska börja pack lite smått och fixa lite. men börjar bli trött, men man får ju tid att sova imorgon i bilen det tar 6 timmar till umeå! men med alla underbar från if castor blir det nog kul ändå :)

kameran hänger med och ska försöka ta så mycket kort som möjligt, och får se om någon kan ta lite kort på mig när jag åker ;)

kommer lägga upp massa bilder på söndag eller måndag får se, kommer inte kunna blogga någonting på fredag eftermiddag, lördag och söndag.



bild från castor cup förra året
jag är inte med efter som tävlingen i helgen är min första :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0