< diinjennifer -

Detektiver

Jag och Sofia har lekt "detektiver" i typ en halv timme nu. Säger dock inte varför. Men jag hoppas bara att vi lyckas lista ut de hela.
Men annasr så har jag städat och rensat vårat srooora skafferi. Behövdes ska jag bara säga! Tog typ 2 timmer eller nåt sånt. Men nu ska jag fortsätta plugga till kemi provet som faktist är imorgon!!! Stressad över att det känns som om jag inte kan. Måste fixa det här nu Jennifer!

Aja efter det så ska jag kolla igenom min Frida tidning som jag fick idag, och så ska jag packa badkläder igen:p Simmning imorgon igen så.

Bloggar senare



                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0