< diinjennifer -

Hallons muffins

Hejhej!
Kom hem från skolan för ett tag sen. Väldigt seg dag tycker jag.
På DISA fikade vi, Sophia hade gjort hur goda hallons muffins som hellst! Det va dom vi bakade igår så man kan ju säga att jag oxå gjorde dom :p Sofia hade gjort chokladmossbollar, dvs misslyckade men GODA chokladbollar.
Och så bytte vi platser, sitter typ kvar på samma ställe...samma bord fast på vänster sida. Med Fredrik...Ingen kommentar.
Nä det är inte så hämskt, men ni skulle sätt min reaktion. Tror det lät ganska kul :p

Men när jag kom hem stog det en bil på gården som jag inte kände igen. Då va det en kille som bokstavligen talat har plockar isär min data! (Den nya) Han ska fixa fläkten i den så den kommer nog fungera snart :D

Annars är jag typ sjuk, as ont i hela kroppen, ont i huvudet, ont i halsen och lite trött. Ska ta och lägga mig på sängen och bara ligga där, får se om jag lyckas somna.
Mums!




                                                                                                

Kommentarer
Postat av: Maria i Hammerdal

Hah... ser ut som mössan som Malin ficka av mig ;o)

2011-04-14 @ 20:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0