< diinjennifer -

Handölsforsarna

Hejhej!
Nu vet jag vart vi har varit! Vid Handölsforsarna. Riktigt fint där och lämmlar överallt. Men man typ klev på dom om man gick i gräset. Dom typ bjäbba och skrek åt en om man ens rörde sig lite för nära dom.
Men dom får skylla sig själv om dom inte flyttar på sig!!!
Tog en massa kort men jag kommer nog inte lägga upp så många nu för jag måste ju minska kvaliten på bilderna och det blir så jobbigt. Så jag lägger upp flera när jag kommer hem. :)

Men nu är vi hemma (eller i stugan) och jag har packat. Så vi ska äte och sen åker vi hem. Ska faktist bli skönt att få komma hem.






                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0